K21 beszámoló nap
Az Egyetemi Könyvtári Szolgálat K21...
Fenntartható könyvtár – OKN!
Az Országos Könyvtári Napok alkalmával új olvasói...
Értékes könyvadománnyal gazdagodtunk
Loránt Endre, a Párizsi Egyetem professor...
5649
5587
5582
 

K21 beszámoló nap - Eredmények a minőségfejlesztés tükrében

Az K21 Minőségirányítási Koordinációs Bizottság tavasszal az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár Tanácstermében tartotta idei első negyedéves beszámoló napját, melynek keretében valamennyi munkacsoport részletes prezentációt tartott az elvégzett feladatokról és a folyamatban lévő munkákról, változásokról.

Elkészült az EKSZ minőségfejlesztési jelentése, valamint sor került az előző évben lezárt nem megfelelő minőségű szolgáltatásokkal kapcsolatos visszajelzések kiértékelésére és összegzésére.

A Zöld könyvtári felmérésről elkészült a beszámoló, mely elérhető az EDIT repozitóriumában. Az érdeklődők az eredményekről részletes beszámolót hallhattak a Könyvtár Café 2019. április 18-ai tematikus programja keretében.

Az emberi erőforrások minisztere, valamint az egyetem vezetése és fenntartója részére is elküldésre került az ELTE Egyetemi Könyvtári Szolgálat (EKSZ) éves beszámolója a hatályos 30/2014. (IV. 10.) EMMI rendelet az országos múzeum, az országos szakmúzeum, a nemzeti könyvtár, az országos szakkönyvtár és az állami egyetem könyvtárának kiemelt feladatairól 1§ (3) bekezdése értelmében. Partneradatbázisunk webes felületének frissítése, a médiamegjelenések archiválása, a portálhírek és az EKSZ-hírlevél megjelenése folyamatos.

A közeljövőben kérdőíves igényfelmérés során kívánjuk feltérképezni, milyen típusú könyvtári felhasználóképzést tartanának hasznosnak és szükségesnek az Egyetem hallgatói. Az igények tükrében szeretnénk szolgáltatásainkat fejleszteni, bővíteni, valamint olvasóink elégedettségét és az információkhoz való hozzáférés lehetőségét növelni. A külső partnereink elégedettségét és igényeit pedig egy kommunikációs kérdőív mentén mérjük fel.

A könyvtárvezetők elvégezték a kari könyvtárakra vonatkozóan a SWOT-elemzéseket, az eredményeket összegezték a megfelelő konzekvenciák levonása, és a jó gyakorlatok megismerése céljából. A hallgatói elégedettségmérések mutatóit a jövőben egy kiadványunkban tervezzük megjelentetni.

Az idei évre minőségügyi érzékenyítő tréninget szervezünk júliusra, melynek célja új kollégáink bevonása a minőségirányítási munkafolyamatokba és a koordinációs bizottság munkacsoportjaiba.

Keresés
Szín
Alapítvány
Chat
Egyetemi Könyvtárért Alapítvány
Chat
Nem azonosított felhasználó
vodkát akarok!!!!! :D
2019.02.08. 13:01
Vodkát nem tartunk a könyvtárban, de például az Egyetemi Könyvtár közelében számos vendéglátóhely található. :)
Nem azonosított felhasználó
Tisztelt Könyvtár Szolgálat! A SciFinder adatbázis elérésével kapcsolatban érdeklődöm. Egyetemi hálózatról próbáltam belépni, a bejelentkezéshez caesar azonosítót és jelszót megadva, de nem működött. Hogy tudnám a legegyszerűbben elérni az adatbázist?
2019.03.22. 14:39
Köszönjük az üzenetet! Kollégáink igyekszenek minél hamarabb elhárítani a problémát, 1-2 nap türelmet kérünk.
Nem azonosított felhasználó
???
2019.04.16. 13:51
Nem azonosított felhasználó
Látogatójeggyel is van lehetőség az Arcanum Digitális Tudománytáron megnézni a digitalizált folyóiratokat?
2019.04.17. 11:45
Kedves Érdeklődő! Igen, gépeinken szabad a hozzáférés az Arcanum adatbázisaihoz.
Nem azonosított felhasználó
Is it free to use the library space and wifi for general public?
2019.06.13. 10:34
Yes, you can use our library and the services free with a visitor's pass which you can get to information desk on ground floor.
Üzenetküldés, korábbi üzenetek
Oldalszín

kék

pink

zöld

narancs

bordó

Keresés

Katalógus

Az Egyetemi Könyvtári Szolgálat dokumentumállományában keres.



ELTEFind (teszt)

A kereső az online katalógusunkban és a digitális gyűjteményünkben (EDIT) keres.

Weboldal

Alacsony felbontáson nézi honlapunkat, ezért tartalma nem jeleníthető meg. Növelje meg az ablak méretét, vagy keresse fel kis felbontásra szánt honlapunkat a http://konyvtar.elte.hu/m oldalon.