Könyvtári koncert
Az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár is...
K21 beszámoló nap
Az Egyetemi Könyvtári Szolgálat K21...
Hagyományok és kihívások konferencia
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Egyetemi...
Egyre többen a Múzeumok Éjszakáján!
Sikeresen lezajlott a Múzeumok Éjszakája...
Nyári Zárvatartás
Kedves Olvasóink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy az...
Grafikák és művészkönyvek
Az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár...
Kellegykönyv! - Új szolgáltatás
Az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár a hallgatók...
5438
5435
5411
5393
5384
5345
5128
 

K21 beszámoló nap - Eredmények a minőségfejlesztés tükrében

Az K21 Minőségirányítási Koordinációs Bizottság tavasszal az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár Tanácstermében tartotta idei első negyedéves beszámoló napját, melynek keretében valamennyi munkacsoport részletes prezentációt tartott az elvégzett feladatokról és a folyamatban lévő munkákról, változásokról.

Elkészült az EKSZ minőségfejlesztési jelentése, valamint sor került az előző évben lezárt nem megfelelő minőségű szolgáltatásokkal kapcsolatos visszajelzések kiértékelésére és összegzésére.

A Zöld könyvtári felmérésről elkészült a beszámoló, mely elérhető az EDIT repozitóriumában. Az érdeklődők az eredményekről részletes beszámolót hallhattak a Könyvtár Café 2019. április 18-ai tematikus programja keretében.

Az emberi erőforrások minisztere, valamint az egyetem vezetése és fenntartója részére is elküldésre került az ELTE Egyetemi Könyvtári Szolgálat (EKSZ) éves beszámolója a hatályos 30/2014. (IV. 10.) EMMI rendelet az országos múzeum, az országos szakmúzeum, a nemzeti könyvtár, az országos szakkönyvtár és az állami egyetem könyvtárának kiemelt feladatairól 1§ (3) bekezdése értelmében. Partneradatbázisunk webes felületének frissítése, a médiamegjelenések archiválása, a portálhírek és az EKSZ-hírlevél megjelenése folyamatos.

A közeljövőben kérdőíves igényfelmérés során kívánjuk feltérképezni, milyen típusú könyvtári felhasználóképzést tartanának hasznosnak és szükségesnek az Egyetem hallgatói. Az igények tükrében szeretnénk szolgáltatásainkat fejleszteni, bővíteni, valamint olvasóink elégedettségét és az információkhoz való hozzáférés lehetőségét növelni. A külső partnereink elégedettségét és igényeit pedig egy kommunikációs kérdőív mentén mérjük fel.

A könyvtárvezetők elvégezték a kari könyvtárakra vonatkozóan a SWOT-elemzéseket, az eredményeket összegezték a megfelelő konzekvenciák levonása, és a jó gyakorlatok megismerése céljából. A hallgatói elégedettségmérések mutatóit a jövőben egy kiadványunkban tervezzük megjelentetni.

Az idei évre minőségügyi érzékenyítő tréninget szervezünk júliusra, melynek célja új kollégáink bevonása a minőségirányítási munkafolyamatokba és a koordinációs bizottság munkacsoportjaiba.

Keresés
Szín
Alapítvány
Chat
Egyetemi Könyvtárért Alapítvány
Chat
Nem azonosított felhasználó
Amaryl | Delivery Systems Review 1Mg
2019.07.20. 01:02
Nem azonosított felhasználó
Maxalt | No Rx Foreign
2019.07.20. 01:02
Nem azonosított felhasználó
Albendazole | Can I Buy
2019.07.20. 01:02
Nem azonosított felhasználó
Flagyl | M Forte Price
2019.07.20. 13:12
Nem azonosított felhasználó
Tadalis | How To Buy
2019.07.21. 17:18
Üzenetküldés, korábbi üzenetek
Oldalszín

kék

pink

zöld

narancs

bordó

Keresés

Katalógus

Az Egyetemi Könyvtári Szolgálat dokumentumállományában keres.



ELTEFind (teszt)

A kereső az online katalógusunkban és a digitális gyűjteményünkben (EDIT) keres.

Weboldal

Alacsony felbontáson nézi honlapunkat, ezért tartalma nem jeleníthető meg. Növelje meg az ablak méretét, vagy keresse fel kis felbontásra szánt honlapunkat a http://konyvtar.elte.hu/m oldalon.